Płyta "We save the world" THE BUMBLESNOUTS SAVE THE WORLD - Novello & Company Limited Debbie Campbell powstała dzięki dofinansowaniu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności w ramach projektu "Eglish Teaching"
Projekt Uczyć podstaw ekologii w grundtvigiańskim stylu z programu Erasmus+
- Jak uczyć w grundtvigiańskim stylu? Materiały z trzech kursów dla nauczycieli w Polsce, Danii i w Niemczech, red. Martin Nobelmann i Ewa Smuk-Stratenwerth
- "How to Teach in Grundtvigian Style. A documentation of three courses for teachers in Poland, Denmark and Germany" eds. Martin Nobelmann, Ewa Smuk-Stratenwerth
- "Wie man im Grundtvig’schen Stil unterrichtet. Eine dokumentation von drei kursen für pädagogische mitarbeiter*innen in Polen, Dänemark und Deutschland" Herausgegeben von Martin Nobelmann, Ewa Smuk-Stratenwerth
- „Uczyć agroekologii w grundtvigiańskim stylu. Przewodnik metodyczny" red. Ewa Smuk-Stratenwerth, Tomasz Maliszewski, Barbara Tokarska
- "Teaching Agroecology in Grundtvigian Style. Methodological Guide" eds. Ewa Smuk-Stratenwerth, Tomasz Maliszewski, Barbara Tokarska
- "Agrarökologie und Grundtvig Beispiele für die Vermittlung der agrarökologischen. Elemente an Heimvolkshochschulen" Herausgegeben von Tomasz Maliszewski, Ewa Smuk-Stratenwerth und Barbara Tokarska
- "Преподаване на агроекология в стила на Грюндвиг. Методическо ръководство" под редакцията на Томаш Малишевски, Ева Смук-Стратенверт и Барбара Токарска
- Gra edukacyjna „Czy rozpoznasz warzywa i zboża" Agnieszka Makowska (matriał dydaktyczny do scenariusza zajęć „Dlaczego nasiona")
- „Uniwersytety ludowe wobec wyzwań antropocenu. Jak i czego uczyć w XXI wieku" pod redakcją Ewy Smuk-Stratenwerth oraz Apostola Apostolova, Tomasza Maliszewskiego, Martina Nobelmanna i Barbary Tokarskiej (Grzybów, 2019)
„Polityka na talerzu. Przewodnik po agroekologii i suwerenności żywnościowej" pod redakcją Agnieszki Makowskiej i Joanny Perzyny
Projekt Budowanie kompetencji kluczowych a pedagogika uniwersytetów ludowych w Europie XXI wieku z programu Erasmus +
- „Uniwersytety Ludowe XXI wieku. Tradycja - Współczesność - Wyzwania Przyszłości" pod redakcją Iwony Błaszczak, Tomasza Maliszewskiego i Ewy Smuk-Stratenwerth (Grzybów, 2017)
-
"Folk High Schools of the 21st Century. Tradition - Contemporaneity - Challenges for the Future
-
„Ziemia, która żywi" Podręcznik, z którego korzystają studenci Ekologicznego Uniwersytetu Ludowego (Grzybów, 2016)
- "Mother Earth, who sustains us". The handbook for the students of organic farming course at the Ecological Folk High School in Grzybów
- „Szkoła dla życia. Przewodnik po współczesnych uniwersytetach ludowych" (Wieżyca - Grzybów, 2016)
- "School for life. Guide to the contemporary folk high schools". The tips on building key competences through M.F.S. Grundtvig’s pedagogy

„Chlebem i solą-ożywiamy wielokulturowe tradycje regionu" - broszura o wielokulturowych tradycjach w Gąbińskiem
Finansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Płyta „Budowanie Mostów"
Publikacja Seminarium Dobre Żniwa 2012. Finansowanie: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
„Wisła, rzeka o różnych odcieniach" z Programu Młodzież w Działaniu
Publikacja „Wsi spokojna, wsi wesoła"
„W dolinie Kobołty i Dniestru". Program RITA „Przemiany w Regionie" Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności
„Ogrodnictwo po sąsiedzku" Finansowanie: program Leonardo da Vinci (2014)